יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

קצת מהדברים שראיתי לאחרונה

Giant Robo 1
כל כך מדהים הקרבות מלאים בסטייל ומלאים בפירוט, מוזיקה מעולה, סגנון ציור קלאסי שמוסיף לאווירה
מענייין איך זה ימשיך
9/10

Galaxy Express 999 1-7


- אני ממש אוהב את הסדרה לביינתים, זה פחות או יותר ביינתים עוסק בעולם שבו חיי נצח הושגו עי להפוך לרובוטים דבר שנפוץ מאוד אבל מי שלא הפך סבל מתנאים קשים בכדור הארץ, Tetsuro אחרי שאמא שלו נהרגה מולו יוצא למסע ברכבת Galaxy Express 999
כוכב בו אפשר להפוך לרובוטים בחינם בעזרת Maetel.
הרכבת נחשבת מאוד יקרה ורק מעטים מצליחים לעלות עליה
כל החלל מרגיש ממש קסום וטוב ואווירה ממש מעולה, אני ממש אוהב את הסגנון ציור שלו
כל פרק לביינתים הם עבר בין כוכבים והציגו בצורה שונה את האנשים שהפכו לרובוטים ומה הם איבדו מהחיים

8/10

Daitarn 3 1-4




בין הסדרות היותר מוקדמות של .tomino(gundam
זה מין Super robot של ג'יימס בונד,
האנימציה די הפתיעה אותי ולמעט החוסר בOST והTransormation המעיק אני ממש נהנה
6/10

eat-man 1-5
Bolt Crank הוא שכיר חרב די מגניב שאוכל מתכות ויכול להוציא מהיד נשקים בעקבות זה
קיצר אקשן סטמי וכיפי, לפעמים יש יותר מדי דיבורים ולא קורה כלום והOST אלוהי(Yoko Kanno), האנימציה נחמדה
7/10

Star Driver 1-3



עד עכשיו יודעים את הרעיון הכללי של העלילה אבל זה עושה רושם שהולך ליהיות אדיר
השיר לפני הקרבות אפי וממכר, האנימציה מעולה, אצ'י שמשתלב טוב
בפרק שלישי סוף סוף הסבירו את איך המכה עובדת והכל מתחיל להתבהר

Panty & Stocking with Garterbelt
כל כך גס מיוחד וכיפי, אין לי מושג איך זה עבר את הצנזורה אבל זה אדיר.
(תמונה לא קשורה בידיוק :P)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה